En ängel som förlorar sina vingar hittar andra sätt att flyga





fredag 29 januari 2010

Smekande händer...

...över min kropp. Jag känner dig inte men jag vill ha dig och du är nära.
Du håller om mig, kysser mig och väntar på en bekräftelse. Tusen tankar far genom mitt huvud under ett par hundradels sekunder.. du är inte han.. Inte den jag egentligen skulle vilja att du var. Jag tar mitt beslut och låter dig veta genom smekande händer att jag vill. Jag vill faktiskt ha dig. Du är vacker, mjuk, försiktig och påstridig på samma gång och din doft gör mig berusad. Du är inte han, men du är du. Det du ger mig i stunden kan ingen ta ifrån oss, och bara för att mina tankar rusar innebär det inte att jag är oärlig mot dig. Vi vet bägge två vad detta betyder för oss, vi är överrens.

Du frågar om jag vill att du ska stanna. Jag vill, men ber dig ändå att gå.
Det sista jag vill nu är att göra dig ledsen, vill inte göra det mer komplicerat än såhär.
Vill inte inse att jag kanske skulle trivas i din famn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar