En ängel som förlorar sina vingar hittar andra sätt att flyga





onsdag 6 januari 2010

Det gör ont

Du säger att du visste att jag gett allt..denna gången med. Du har förstått det och du är tacksam. Tacksam!!??
Du lurade mig att tro att det skulle bli annorlunda denna gången, vi skulle komma nära ännu en gång men utan tråkigt slut. Vi skulle finna lyckan och vi skulle hålla den kvar. Du är tacksam...men du vågar inte, du är rädd. Vet inte om det är värt att offra allt igen.
Vilket allt?
Vad är större och viktigare än kärleken? Var det inte så du sa när vi möttes första gången och jag var osäker på anledningen til att våra vägar korsats.. Du måste välja.. Och jag valde. Jag valde dig, mig och kärleken.
Och nu har du valt bort mig.
En bit av mig har dött. Jag börjar förstå varför vingarna var så tunga mot slutet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar