En ängel som förlorar sina vingar hittar andra sätt att flyga





torsdag 7 januari 2010

Jag vill tro

Vad jag än gjort i ett tidigare liv så kan det inte vara så illa att jag förtjänade att möta dig. Du suger kraften ur mig som om jag var en tvättsvamp och lämnar mig torr och innehållslös. Endast mina tårar finns kvar för att räta ut den skrumpna svamp som ligger och skaver mot mitt hjärta.
Varför vill man skada någon som älskar en? Varför slår man bort händerna som vill omfamna istället för att ta emot dem?
Jag trodde att du älskade mig, för det var så du sa. Ljög du?

Jag önskar att jag kunde stänga av alla tankar och all frustration som fullständigt svämmar över och tar över all vanlig funktion. Jag trodde att jag var glad igen, men idag insåg jag att jag hade fel. Så fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar