En ängel som förlorar sina vingar hittar andra sätt att flyga





måndag 4 januari 2010

Så ge mig styrkan

Kroppslig lust och värme genom min hud som kommer från någon annan. En känsla så långt tillbaka i minnet att det var som att tina en frusen själ. Jag är inte frusen längre. Jag är högst mottaglig för längtan, åtrå och vilda önskningar. Jordelivet lockar med allt det omöjliga och svåra.

Dina läppar mot mina- jag bara måste ha dig, sa du. Måste man verkligen ha någon? Vad ksulle hända annars.. MÅSTE ha dig! Mina knän släppte min kroppsvikt i bråkdelen av en sekund och jag jag gav mig till dig i stundens hetta. Vill inte veta allt det hemska om du inte får mig..
två kyssar till och du var ute ur mitt liv. Du låste upp toadörren inifrån och jag smet ut. Jag hade redan sett ringen på ditt finger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar