En ängel som förlorar sina vingar hittar andra sätt att flyga





onsdag 10 februari 2010

Smärta

Om du visste hur din nonchalans sårar mitt hjärta djupt.
Inga ord i världen kan skada mig lika hårt som dina uteblivna blickar, dina uteblivna svar.
Jag önskar varje gång att vårt möte ska bli annorlunda, men varje gång jag ro mig få se dig så har du ett skäl att låta det ske annorlunda.

Trots att jag inte mött din blick på 6 månader så vet jag precis hur den känns när den bränner sig fast i min själ och mitt hjärta. Som ett andetag som vill in men inte får plats i de redan fyllda lungorna kippar jag efter mental luft att syresätta mina tankar.
Mitt hjärta spränger, och det galopperar tusen vilda oskodda hästar mot den känsliga ytan.
Och ändå vill jag ha mer!

And if you don´t love me, why just can´t you hate me...
As long as you feel something we´ll be ok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar