En ängel som förlorar sina vingar hittar andra sätt att flyga





tisdag 9 februari 2010

Och exakt VAD är då tacken?

"Tack för att du bryr dig"..
Som om du inte redan visste!
Jag skulle vända ut och in på mig själv för att hjälpa dig,
jag älskar ju dig, jag vill vara något viktigt i ditt liv..
Så att jag då visar mina känslor i ett tafatt sms som egentligen handlar om något annat, är det så förvånande för dig att du måste tacka mig??
Och exakt vad är då tacken?

Inte fan skriver du något tillbaka som kan relateras till att du kanske bryr dig det minsta.. Inte heller får du tummarna loss att lösa det enda lilla problem som just nu fortfarande sammanfogar oss. Om du bara kunde se till att få det gjort, så behöver du aldrig mer höra av mig, aldrig mer oroa dig för att behöva springa på mig på stan- för vi har inte mer att prata om.
Så varför håller du fortfarande fast vid det enda som gör att jag måste fortsätta att höra av mig... fortsätta att tjata på dig.
Bara FIXA!!

Nolla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar