En ängel som förlorar sina vingar hittar andra sätt att flyga





söndag 16 januari 2011

Ibland är det bestämt

Sms från ett annat land berättar att R fortfarande finns där. Kvar finns även flickvän och hus och numera även en mini- R på väg. Han är glad, men skickar kärlek och pussar.. Och jag gläds med honom..Fin, och förtjänar verkligen det bästa. Som att jag tycker för mycket om honom för att kunna matcha honom själv.

J-T har lyckats snärja en ny. Tidsfördriv. Jag ser hennes profilbild på facebook och vet omedelbart att hon inte är mer än så. Något som är tacksamt att komma till tills bättre dagar kommer. Tills HON kommer, som han ännu inte vet hur han vill ha eller ska få. Sorgligt egentligen. Ännu sorgligare är jag som orkar leta för att veta..

P vill ses snart! Snart som i om en vecka, och jag är tacksam att jag har giltliga skäl att utebli.

Ooooo ja, vad ska man säga.. Han hör av sig och är uppenbart diskret om sina andra förehavanden, men vetskapen om den människa jag vet att han är ger mig avsmak blandat med någon horbid fascination..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar