En ängel som förlorar sina vingar hittar andra sätt att flyga





lördag 26 juni 2010

Stucked in the middle of you...

Igår var en underbar dag och en hemsk pina..
Alla andra är två.
Vi pratar om förra årets midsommar och alla tystnar liksom lite varje gång vi kommer på att du inte är med. Att du inte är med mig.
Jag ser ursäkter i deras ögon för att de drog upp minnena, och sedan börjar vi prata om de tidigare åren istället, INNAN dig. Vi skrattar och gör oss löjliga över våra gamla traditioner.
Min mun ler nedanför mina solglasögon, för jag vet att det är enklast så. Men min blick irrar över parkens gräsytor om och om igen i rädsla av att se dig där med henne.. Av längtan av att få se DIG...
Jag har inte sett dig på 9 månader nu.. Overkligt lång tid och ändå vet jag precis hur det brukade kännas att se dig.
Pirr i magen och äkta, genuin kärlek.
Jag älskade dig. Varje dag, om och om igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar